El primer ministre britànic, David Cameron, ha telefonat avui al president del govern espanyol, Mariano Rajoy, per expressar-li la seva "gran preocupació" pels incidents que s'estan succeint en els últims dies en relació a Gibraltar, segons que ha informat Reuters i ha confirmat el mateix Cameron via Twitter.
"Li he deixat clar les meves preocupacions sobre Gibraltar i que la nostra posició sobre la sobirania no canviarà", ha explicat Cameron en el seu compte poc després que hagi transcendit la trucada telefònica que el primer ministre britànic ha qualificar de "constructiva".
Segons fonts del govern espanyol, Mariano Rajoy li ha traslladat al primer ministre britànic que les relacions entre els dos països, així com els possibles conflictes, s'han de solucionar amb "honestedat" i li ha expressat que les últimes accions unilaterals de Gibraltar són "inacceptables".
En un comunicat, el govern espanyol ha informat que Rajoy i Cameron han parlat durant deu minuts, subratllant que ha estat a iniciativa del primer ministre britànic.
Cameron expressa una «gran preocupació» a Rajoy per Gibraltar
Política
El primer ministre britànic contacta telefònicament amb el president espanyol i referma la sobirania britànica sobre el penyal
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
07 d’agost de 2013 a
les 09:47
Et pot interessar
-
Política
Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra
-
Política
Les assignatures que el Parlament ha deixat per setembre
-
Política
L'incendi de la Vall d'Uixó no revifa la flama de la indignació
-
Política
La Fiscalia investiga l'exnúmero dos d'Empresa del govern d'Aragonès
-
Política
Calama rectifica i admet parcialment la petició de nul·litat de Zapatero
-
Política
La Fiscalia refreda l'amnistia de Jové i Salvadó malgrat l'aval europeu
