El vicepresident del Govern, Josep-Lluís Carod-Rovira, i el síndic d'Aran, Francesc Xavier Boya, han celebrat l'aprovació de la Llei de l'occità, aranès a l'Aran, que regula l'ús oficial de la llengua occitana a Catalunya i l'Aran.
Carod-Rovira i Boya han mantingut una reunió institucional a Vielha per valorar la norma i presentar-la a representants de la societat civil aranesa.
Tots dos han compartit la "satisfacció" per l'aprovació de la llei, de la qual han apuntat que és "un acte de justícia i reconeixement cap a una minoria lingüística de Catalunya". Així, han assenyalat que la Llei ha permès a l'aranès "recuperar la màxima dignitat i estatus legal possible".
Carod i el síndic d'Aran eleven la Llei de l'occità a un acte de justícia
Han aplaudit la norma i l'han presentat a la societat aranesa
ARA A PORTADA
-
Albiol demana a Junts que s'uneixi a la moció de censura contra Sánchez: «Escoltin els votants i el carrer»
-
-
Illa carrega contra Aznar: «És vergonyós amenaçar amb la presó qui pensa diferent de tu» Bernat Surroca Albet
-
L'empresari Joseba Antxon desvincula Cerdán de Servinabar i nega comissions il·legals, però reconeix pagaments a Koldo Redacció
-
Publicat el 06 de novembre de 2010 a les 08:15
Et pot interessar
-
Política ERC posa el focus en la recaptació d'impostos una setmana abans de la bilateral del finançament
-
Política Els Comuns alerten que Junts «té la temptació» de pactar amb el PP per fer caure Sánchez
-
Política La CUP demana suport per tramitar aquest mes la seva llei sobre el català i «curtcircuitar» la sentència del TC
-
Política Illa denuncia «assetjament» contra el govern de Sánchez
-
Política La confraria del comptador a zero
-
Política Feijóo alinea el PP per assaltar la Moncloa: com pensa fer-ho?