L'alcaldessa de Sant Cugat del Vallès, Mercè Conesa, i el portaveu del grup municipal del PSC, Pere Soler, han presentat aquest dijous l’acord a què han arribat l’equip de govern (PDeCAT-Demòcrates) i el PSC fins a final d’aquest mandat (2017-19). La voluntat d’ambdues formacions és impulsar una ciutat socialment justa, transparent i amb més igualtat d’oportunitats.
L’alcaldessa ha remarcat que “estem davant un molt bon acord per la ciutat. Un pacte basat en la voluntat compartida de millorar el benestar dels ciutadans i les ciutadanes. I aquesta voluntat, més enllà d’ideologies, és el ciment que permet l’entesa programàtica entre les nostres formacions”. Conesa també ha subratllat que “aquest acord és únicament i exclusivament d’àmbit local i municipal”.
Així mateix, ha recordat que “l’opció preferent i prioritària ha estat des del primer dia amb ERC-MES, per coherència amb el procés que viu el país i per coherència amb altres acords. Al llarg de gairebé dos anys hem establert ponts de diàleg amb ERC-MES, hi hagut entesa, però negatives reiterades a entrar al govern municipal”.
D’altra banda, el portaveu del PSC, Pere Soler, ha remarcat que amb l’entrada a l’equip de govern “hem volgut mullar-nos i ser responsables, a més de ser coherents amb el pressupost que ja vam pactar”. Soler també ha subratllat que “volem demostrar que el PSC té capacitat d’incidir en el govern municipal”.
Canvi de cartipàs
L’acord contempla l’entrada a l’equip de govern del portaveu socialista Pere Soler com a tinent d’alcalde d’Ocupació i Polítiques Comarcals. Aquest canvi ha suposat una petita remodelació del cartipàs municipal, ja que fins ara l’àrea d’Ocupació anava a càrrec de la regidora Esther Salat. L’àrea de Polítiques Comarcals, en canvi, és de nova creació.
CiU i PSC tanquen un acord de govern a Sant Cugat del Vallès
Política
Els partits que l'objectiu és impulsar una ciutat socialment justa, transparent i amb més igualtat d’oportunitats
ARA A PORTADA
-
Societat Inici de curs educatiu convuls després d'un any de mobilitzacions «històriques»: i ara, què? Gerard Mira
-
Societat «Els governs seran cada vegada més gestors de tragèdies» Pep Martí i Vallverdú | Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
19 de gener de 2017 a
les 19:29
Et pot interessar
-
Política
Noves receptes d'independència: Gal·les i Escòcia recuperen l'optimisme
-
Política
Junqueras confirma per l'11S: «La pluja em va fer fora l'any passat»
-
Política
La lliçó de Junqueras: de les derrotes a la fórmula ancestral
-
Política
Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans?
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
-
Política
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
