L'alcaldable del PSC a Barcelona, Jaume Collboni, ha criticat aquest diumenge a CiU i ERC per enfocar les eleccions municipals "cap a la independència en lloc de parlar i fer propostes sobre els problemes dels ciutadans".
Ho ha dit en declaracions als periodistes al barri de Gràcia, on ha assegurat que el PSC vol "gestionar la ciutat per al dia a dia dels veïns i no per convertir Barcelona en un municipi per la independència".
Collboni també ha criticat a l'alcalde, Xavier Trias, per "les informacions que circulen sobre hipotètiques obertures d'hotels al barri de Gràcia".
"No hi ha hagut transparència ni acords amb el teixit associatiu i els grups municipals", ha remarcat Collboni, que ha demanat a Trias que pensi en els veïns quan planifica a la ciutat.
El dirigent socialista opina que "cal analitzar si el barri pot assumir la presència de més turistes", i ha desestimat la proposta del candidat d'ERC a l'Alcaldia, Alfred Bosch, de crear una policia turística, al·legant que cal aconseguir que els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana funcionin amb major eficàcia.
Collboni critica CiU i ERC per enfocar les municipals en «la independència»
L'alcaldable del PSC a Barcelona vol "gestionar la ciutat per al dia a dia dels veïns"
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de febrer de 2015 a les 11:59
Et pot interessar
-
Política El Govern crearà dimarts una nova Direcció General d'Intel·ligència Artificial
-
Política Majoria absoluta de PP i Vox davant l’esfondrament de Sumar, segons una enquesta de «La Vanguardia»
-
Política Junts i el vel islàmic: totes les arestes d'un debat que neix als ajuntaments
-
Política «Ara toca fer nació»
-
Política Feijóo assegura que el govern espanyol només es preocupa per «les exigències del separatisme i els sumaris judicials»
-
Política Barcelona: Collboni capitalitza el moment dolç socialista amb només 10 regidors