L'alcaldable del PSC a Barcelona, Jaume Collboni, ha criticat aquest diumenge a CiU i ERC per enfocar les eleccions municipals "cap a la independència en lloc de parlar i fer propostes sobre els problemes dels ciutadans".
Ho ha dit en declaracions als periodistes al barri de Gràcia, on ha assegurat que el PSC vol "gestionar la ciutat per al dia a dia dels veïns i no per convertir Barcelona en un municipi per la independència".
Collboni també ha criticat a l'alcalde, Xavier Trias, per "les informacions que circulen sobre hipotètiques obertures d'hotels al barri de Gràcia".
"No hi ha hagut transparència ni acords amb el teixit associatiu i els grups municipals", ha remarcat Collboni, que ha demanat a Trias que pensi en els veïns quan planifica a la ciutat.
El dirigent socialista opina que "cal analitzar si el barri pot assumir la presència de més turistes", i ha desestimat la proposta del candidat d'ERC a l'Alcaldia, Alfred Bosch, de crear una policia turística, al·legant que cal aconseguir que els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Urbana funcionin amb major eficàcia.
Collboni critica CiU i ERC per enfocar les municipals en «la independència»
L'alcaldable del PSC a Barcelona vol "gestionar la ciutat per al dia a dia dels veïns"
ARA A PORTADA
-
Màxima tensió per l'incendi de Paüls: el vent el pot empènyer cap als Ports I. Montagut | X. Llambrich | N. Pinyol | S. Berbís
-
Catalunya ja pateix el pitjor estiu d'incendis des del 2012... i només acaba de començar Arnau Urgell i Vidal | Ona Sindreu Cladera
-
-
«Semblava que s'encenia casa nostra»: el malson del foc de Paüls, des del Canalet de Jesús Irene Montagut
-
Publicat el 15 de febrer de 2015 a les 11:59
Et pot interessar
-
Política El PP defensa un canvi de la llei electoral per evitar la «dictadura» de les minories
-
Política Sánchez es juga la legislatura al Congrés
-
Política Tomàs Molina, Natàlia Mas i Joan Ridao: els membres del nou Consell Assessor d'ERC que presideix Cesc Iglésies
-
Política ANC, Òmnium, Alerta Solidària i Irídia demanen al Parlament actuar contra infiltracions policials i l'espionatge
-
Política Brussel·les retreu a Espanya l'absència d'una «estratègia nacional contra la corrupció»
-
Política El govern espanyol fa marxa enrere i comprarà tecnologia militar a Israel