El líder del PSC a Barcelona, Jaume Collboni, ha exalçat aquest dissabte la "radicalitat democràtica" de les primàries que van fer els socialistes catalans per elegir-lo com a candidat, davant de la proclamació de l'alcalde de la ciutat, Xavier Trias, com a candidat a la reelecció en un acte de partit.
En una intervenció a l'obertura del congrés extraordinari que celebra el PSC a L'Hospitalet de Llobregat, ha destacat la "diferència abismal" entre el procés que van seguir els socialistes catalans per elegir el seu candidat a l'alcaldia -unes primàries obertes- i el que segueix CiU investint Trias en un acte de partit.
"Aquí es demostra quina concepció de la ciutat i de la democràcia tenim uns i altres", ha tancat Collboni, que exerceix de president del congrés extraordinari que ha de ratificar l'elecció de Miquel Iceta com a nou primer secretari i elegir la nova direcció del PSC després de la dimissió de Pere Navarro.
Collboni exalça les primàries davant la proclamació de Trias
"Aquí es demostra quina concepció de la ciutat i de la democràcia tenim uns i altres", ha asseverat
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juliol de 2014 a les 09:15
Et pot interessar
-
Política Elisenda Alamany avisa Illa: «O compleix els acords o tindrà mal regust»
-
Política Illa apel·la al «realisme» per justificar l'ajornament fins al 2028 de la gestió «total» de l'IRPF
-
Política ERC assumeix l'incompliment del calendari del finançament, però urgeix a accelerar els canvis legals al Congrés
-
Política La justícia andorrana torna a demanar interrogar Rajoy, Montoro i Fernández Díaz per l'operació Catalunya
-
Política «Càsting» de candidats a senador autonòmic al PP
-
Política La Hisenda catalana no recaptarà l'IRPF fins més enllà de 2028