L’ANC del Voltreganès, a Osona, ha convocat una concentració aquest diumenge, 26 de gener, a dos quarts d’onze del matí, contra la participació dels municipis de Sant Hipòlit de Voltregà i les Masies de Voltregà en el concurs de TV1 “El pueblo más divertido de España”. En aquest punt i a la mateixa hora, la productora del programa gravarà un vídeo clip. Els muncipios estan governats pels alcaldes socialistes Xavier Vilamala i Sergi Vilamala, fideñs a la línia de Pere Navarro dins del PSC.
La convocatòria de l’ANC porta per títol “Som divertits però no espanyols. Primer concurs d’acudits del Voltreganès”. Reagrupament del Voltreganès s'hi ha adherit i assistirà a l’acte. Per fer-lo més vistós i divertit, s’ha contractat el còmic i monologuista osonenc Guilla, destacat activista independentista que cantarà corrandes catalanistes.
“De ben segur serà un acte divertit per a molts voltreganesos que consideren una humiliació que ens tractin com una comunitat autònoma més de l’Estat espanyol. Considerem que amb l’espoli que estem patint per part de l’Estat espanyol ja és una situació prou indigna per a la nació catalana, i que no cal que ens rebaixem a fer-los de bufons”, es queixen des de Reagrupament.
Contra TVE, a Osona: «Som divertits, però no espanyols»
Concentració contra un concurs de TVE per evitar que Sant Hipòlit i les Masies de Voltregà no siguin el "Poble més divertit d'Espanya"
ARA A PORTADA
-
-
L'oest de la península encara crema: més de 200.000 hectàrees calcinades en una setmana Neus Climent
-
I ara un pacte d'estat? Els incendis tornen la crisi climàtica al primer pla amb els deures per fer Sara Escalera
-
El Govern envia mig centenar de bombers, catorze mitjans terrestres i tres d'aeris als incendis de l'Estat Redacció
-
Junqueras adverteix els socialistes que s'han «situat a anys llum» de l'aprovació d'uns pressupostos Sara Escalera
Publicat el 25 de gener de 2014 a les 16:00
Et pot interessar
-
Política Els Comuns posen el nom de Colau damunt de la taula per reflotar Sumar
-
Política Carles Puigdemont, del Govern alternatiu a la necessitat d'omplir el cistell a Madrid
-
Política Josep Lluís Trapero, d'icona de la resposta als atemptats a dirigir els Mossos amb el PSC
-
Política Les incògnites sobre l'imam i el CNI es cronifiquen en el vuitè aniversari del 17-A
-
Política Els Comuns esperen frenar l'ampliació de l'aeroport abans de negociar els pressupostos amb Illa
-
Política «L’independentisme és supremacista»: cinc frases de Lambán, la veu més díscola del PSOE