El secretari general de C's, Matías Alonso, ha criticat aquest divendres que els principals sindicats "no sempre actuen amb lleialtat amb el conjunt dels treballadors", i ha demanat que no s'utilitzi la jornada reivindicativa de l'1 de Maig per aparentar que defensen els seus interessos.
Segons ha informat C's en un comunicat, Matías ha lamentat l'"immobilisme" dels sindicats i ha assegurat que aquestes organitzacions han usat la celebració del Primer de Maig per enfortir la seva posició institucional.
"Volem sindicats lliures de contaminació política, independents i aliens als interessos partidistes i de les elits dominants que pretenen imposar posicionaments suposadament hegemònics", ha asseverat Alonso.
C's critica els sindicats per no ser «lleials» amb els treballadors
Matías Alonso ha criticat que utilitzin la jornada reivindicativa de l'1 de Maig per aparentar que defensen els seus interessos
ARA A PORTADA
-
-
El Govern veu «compatible» negociar els pressupostos mentre s'avança en els acords d'investidura Redacció
-
El PP s'enfanga amb el veto a les festes islàmiques a Múrcia i la Moncloa obre una investigació Bernat Surroca Albet
-
Barcelona investigarà centenars d'empreses de pisos turístics a la cerca d'impostos pendents David Cobo
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 01 de maig de 2015 a les 12:35
Et pot interessar
-
Política Rajoy demana «no exagerar» amb el cas Montoro
-
Política El PP critica que Illa no tingui pressupostos i imiti «discursos independentistes»
-
Política El Govern admet cinc contractes amb una empresa d'armament israeliana fins al 2024
-
Política Un amic a Madrid amb turbulències: la inestabilitat de Sánchez, maldecap per a Illa
-
Política Collboni prohibeix les rutes de l'alcohol a tot Barcelona
-
Política La Generalitat Valenciana condecora als policies que van escortar Carlos Mazón el dia de la dana