
L'oferta cultural de la Diada Nacional, iniciada ahir amb la Nit Blanca, es completa avui amb la jornada de portes obertes de diferents museus barcelonins, que ofereixen entrada gratuïta a les exposicions relacionades amb el Tricentenari.
Així, al Museu d'Història de Barcelona es poden veure de franc les exposicions 'El món del 1714' i 'Monestirs urbans en temps de guerra. Sant Pere de les Puel·les i Santa Clara de Barcelona. 1691-1728', i al Museu Frederic Marès les exposicions 'Una mirada al 1700. A partir dels gravats de la col·lecció Gelonch Viladegut' i 'Rafael Casanova. La popularització d'una escultura monumental'.
Per la seva banda, el Born Centre Cultural se suma amb l'accés lliure a les exposicions 'La Barcelona de 1700. De les pedres a les persones' i 'Fins a aconseguir-ho! El setge de 1714', i finalment a l'Arxiu Fotogràfic de Barcelona es podrà veure 'A propòsit de l'11 de setembre'.