El govern espanyol ara també ha demanat un informe jurídic sobre la creació del Departament d'Afers Exteriors. Ho ha fet l'endemà que Raül Romeva s'hagi convertit en el primer conseller d'aquest departament de nova creació ja que fins ara les relacions internacionals eren una secretaria general adscrita a Presidència.
El nou informe arriba pocs dies després que l'executiu en funcions de Mariano Rajoy en reclamés un sobre la fórmula de prometatge de Carles Puigdemont com a nou president. Tanmateix, tot sembla indicar que aquesta qüestió acabarà en paper mullat ja que la cap llei exigeix una fórmula concreta de presa de possessió dels caps de govern.
La polèmica dels senadors cedits
La vicepresidenta espanyola Soraya Sáenz de Santamaría ha qualificat d'“incomprensible” i “dolentíssim” que el PSOE hagi cedit dos senadors a ERC i dos més a Democràcia i Llibertat per tal que puguin tenir grup propi a la cambra baixa.
El govern espanyol ara també demana un informe sobre la creació d'Afers Exteriors
Soraya Sáez de Santamaría admet que encara no saben si impugnaran la promesa de Carles Puigdemont | La vicepresidenta espanyola considera “incomprensible” i “dolentíssim” que el PSOE cedeixi quatre senadors a ERC i Democràcia i Llibertat
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de gener de 2016 a les 12:10
Et pot interessar
-
Política Lleó XIV ja té ambaixador a Espanya
-
Política Xina, Canadà i Jordània: el Govern i ERC acorden l'obertura de tres noves delegacions exteriors
-
Política El judici contra la família Pujol ja té data: 254 testimonis declararan durant sis mesos
-
Política El PSC assegura que l'acord pel finançament singular és «vigent» tot i els dubtes de Montero
-
Política Sánchez demana l'expulsió d'Israel de les competicions internacionals
-
Política L'ascens de l'extrema dreta perjudica Junts i el PSC, segons una enquesta de «El Mundo»