Pablo Casado ha passat aquests darrers dies a Brussel·les, a pocs metres de distància del president del govern espanyol, Pedro Sánchez, que ha presentat els pressupostos generals a la Comissió Europea. El líder del Partit Popular hi era per un altre motiu: ha assistit a la reunió del consell europeu del PPE. El Jueves ha aprofitat l'excursió de Casado per ficar-ne cullerada.
La revista satírica es burla del president del PP i de la polèmica que gira al voltant dels seus estudis. En una notícia en forma de paròdia, assenyala que Casado ha afegit un Erasmus i el nivell C2 de francès després de visitar la capital de Bèlgica.
"Vam haver de marxar pitant. Un parell de dies més a Brussel·les i estaria disposat a afegir Flamenc Fluid, Doctorat en Tintinologia i Expert Artesà del Gofre. No té fre", fa broma El Jueves citant "assessors" del jove polític.
«El Jueves» se'n fot del viatge de Casado a Brussel·les i «infla» encara més el seu currículum
La revista satírica fa mofa de la polèmica sobre els estudis del president del Partit Popular
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’octubre de 2018 a les 10:10
Et pot interessar
-
Política L'error d'un diputat del PP permet que tiri endavant una proposta de Sumar per reformar l'acomiadament improcedent
-
Política El Suprem manté Santos Cerdán a la presó pel risc de destrucció de proves
-
Política El compromís d'Albiol amb el Pacte Nacional per la Llengua dura menys de 24 hores
-
Política Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza
-
Política Qui s'hi juga més?
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»