El vicesecretari d'Organització del PP, Carlos Floriano, s'ha felicitat avui perquè la Comissió Europea (CE) hagi concretat que una hipotètica Catalunya independent quedarà fora de la Unió Europea (UE). Des del seu punt de vista, aquesta concreció de l'executiu comunitari és "molt positiva", i ha demanat "responsabilitat" a Artur Mas, instant-lo a preocupar-se dels problemes reals de la gent.
"Els extremismes només poden dur a males posicions i a mals resultats i, en aquest sentit, crec que es valora molt positivament que la UE estigui dient què passaria i quines serien les conseqüències per a Catalunya de prendre determinades decisions que no caben ni dins de la llei ni dins de la Constitució, i per tant que només els poden dur a un discurs en el que es poden ofegar", ha afirmat.
"Als catalans els va millor amb Espanya", ha sentenciat Floriano, que ha avisat que la carta de resposta de Mariano Rajoy a Artur Mas s'emmarca en un context de respecte a "la llei, la Constitució i el diàleg".
El PP es felicita perquè la CE fixi que l'Estat català sortirà de la UE
Floriano assegura que "als catalans els va millor amb Espanya"
ARA A PORTADA
-
7.400 pisos en deu anys: les compres de la Generalitat i Barcelona en plena crisi habitacional David Cobo
-
Què és el tanteig i retracte, la via a l'alça per comprar pisos privats i fer-los públics? David Cobo
-
«Al call center atenem unes 80 trucades diàries i ens donen 10 segons entre una i l'altra» Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el 16 de setembre de 2013 a les 15:00
Et pot interessar
-
Política Aliança, a mig camí de les municipals del 2027: afermar Ripoll i créixer a tot arreu
-
Política Ayuso diu ara que les llengües cooficials són una «riquesa» però que no poden usar-se per dividir
-
Política «Rendeixi's a la democràcia»: el PP porta al carrer el clam per exigir eleccions a Sánchez
-
Política Estrena de logo i missatge renovat: així és la nova CUP
-
Política Canvi radical d'Iñaki Urdangarin després de cinc anys de presó: ara és «coach emocional»
-
Política Espadaler afirma que l'amnistia i el retorn de Puigdemont ajudarien a resoldre «un capítol dolorós»