La Secció Tercera de la Sala Contenciosa-Administrativa del Tribunal Suprem ha rebutjat per unanimitat els dos recursos presentats per la Generalitat contra la decisió del govern de Mariano Rajoy d'intervenir els comptes. Els recursos demanaven deixar en suspens els dos acords de la Comissió delegada d'Assumptes Econòmics i l'ordre del Ministeri d'Hisenda que acordaven la no disponibilitat de crèdits pressupostaris a la Generalitat.
El que, a la pràctica, va suposar la intervenció total dels comptes del Govern amb l'objectiu que es desviessin fons al procés i a l'organització del referèndum de l'1-O. La secció ha deliberat aquest matí i ha decidit refusar els dos recursos. De moment, només ha donat a conèixer la decisió però encara no la sentència, que es farà pública en els pròxims dies.
El Suprem rebutja els recursos del Govern contra la intervenció dels comptes
El tribunal pren la decisió per unanimitat però la sentència no es donarà a conèixer fins d'aquí a uns dies
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2018 a les 11:16
Et pot interessar
-
Política L'error d'un diputat del PP permet que tiri endavant una proposta de Sumar per reformar l'acomiadament improcedent
-
Política El compromís d'Albiol amb el Pacte Nacional per la Llengua dura menys de 24 hores
-
Política Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza
-
Política Qui s'hi juga més?
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»
-
Política Feijóo, atrapat per la pinça Sánchez-Ayuso