No hi ha programa on els germans Márquez s'ho poden passar més bé que en un on el presentador es diu Motos. Els dos pilots de Cervera han visitat aquest dimarts "El Hormiguero" l'espai d'humor d'Antena 3 que dirigeix Pablo Motos on es fan proves divertides amb els convidats. Els cerverins han 'competit' entre ells en dues peculiars disciplines. La primera, la d'explotar un globus gegant a la panxa, se l'ha endut el gran, Marc.
La segona, la de cantar la famosa cançó de Queen, 'We are the Champions', ha quedat en taules davant la bogeria del públic del plató. El mateix Marc Márquez ha admès al seu Facebook la poca destresa en l'art de cantar que té.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de desembre de 2014 a les 09:36
Et pot interessar
-
Política L'error d'un diputat del PP permet que tiri endavant una proposta de Sumar per reformar l'acomiadament improcedent
-
Política El compromís d'Albiol amb el Pacte Nacional per la Llengua dura menys de 24 hores
-
Política Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza
-
Política Qui s'hi juga més?
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»
-
Política Feijóo, atrapat per la pinça Sánchez-Ayuso