Els PSC s'estima més el PSOE que CiU

Els socialistes defensen l'entesa amb els espanyols davant les condicions de Mas per a una sociovergència.

Publicat el 04 de gener de 2010 a les 15:26
Com diuen els castellans,"de madre sólo hay una y a ti te encontre en la calle". El viceprimer secretari i portaveu del PSC, Miquel Iceta, ha defensat aquesta premissa aquest dilluns destacant la "bona entesa" dels socialistes catalans amb el PSOE, després que el president de CiU, Artur Mas, en una entrevista publicada a Nació Digital hagi posat com una de les condicions per a una sociovergència que els socialistes catalans es deslliguin del PSOE i votin diferent si cal.
"Mas vol que el PSC se separi del PSOE, que Catalunya se separi d'Espanya, el que vol és separar, dividir, enfrontar", ha afirmat Iceta, que ha volgut deixar clar que el projecte dels socialistes catalans és "molt diferent". Iceta ha afegit no entendre gaire el dret a decidir que propugna Mas i ha recordat que els catalans podran decidir a les eleccions.
En aquest sentit, ha recordat que Mas "va dir que és independentista" i que 'ara han decidit que durant uns quants caps de setmana s'anirà preguntant a la gent a uns municipis o altres fins que hi hagi la majoria i Mas pugui proclamar la independència".
"No és el nostre projecte i si és per això que ens espera, que no ens esperi, que vagi fent", ha reblat clarament Iceta.