JxCat, ERC, CUP, l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultural convoquen concentracions de protesta el dia que acabi el judici de l'1-O, previsiblement dimecres o dijous de la setmana que ve. Les concentracions seran descentralitzades arreu del territori català i a Barcelona es farà a la plaça de Catalunya a les 20 hores.
El lema unitari a totes les concentracions serà Llibertat: l'autodeterminació és un dret. Està previst que la setmana que ve després dels al·legats finals el judici de l'1-O quedi vist per sentència.
Entitats i partits convoquen mobilitzacions arreu del país pel final del judici de l'1-O
Política
Portaran com a lema "Llibertat: l'autodeterminació és un dret" i la data es decidirà en funció de quan acabi el procés al Tribunal Suprem
ARA A PORTADA
-
Societat La Generalitat no sap quants pisos protegits a Catalunya són de propietat i quants de lloguer David Cobo
-
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
Publicat el
06 de juny de 2019 a
les 14:25
Et pot interessar
-
Política
Catalunya davant l’ampliació de la Unió Europea
-
Política
Ceuta: invasió, crisi humanitària o supremacisme?
-
Política
Junqueras diu a Illa que hi ha decisions a Educació que es poden prendre «demà mateix»: «Només cal voluntat política»
-
Política Collboni inicia aquest diumenge una missió institucional per Bòsnia, Polònia i Ucraïna
-
Política
Illa anuncia que la Diada d’enguany també se celebrarà a Extremadura
-
Política
«Si l'onada reaccionària és preponderant a Europa, també es manifestarà a Catalunya»
