Els diputats al Congrés de CiU, ERC, PNB, BNG, Amaiur, Geroa bai i Compromís-Equo no acudiran al trenta-sisè aniversari de la Constitució, que es farà el pròxim dia 6 de desembre amb l'habitual recepció institucional al parlament espanyol. Així ho han confirmat a Europa Press fonts d'aquestes formacions, que han decidit continuar fidels al seu costum de no sumar-se a les celebracions per un text que no comparteixen i que consideren obsolet.
Fins al 2010, CiU enviava a la cita com a mínim el seu representant a la Mesa del Congrés, el Senat o al delegat de la Generalitat a Madrid, però després de la sentència del Tribunal Constitucional sobre la reforma de l'Estatut va deixar de fer-ho el seu representant a la Mesa del Congrés.
Aquell any encara va acudir el membre de CiU a la Mesa de la Cambra Alta, però des d'aleshores es van despenjar d'aquesta celebració i aquest any repetiran absència.
ERC i CiU s'absentaran de la celebració de la Constitució al Congrés
Els diputats de PNB, BNG, Amaiur, Geroa bai i Compromís-Equo tampoc no hi assistiran
Ara a portada
Publicat el 02 de desembre de 2014 a les 14:52