El Grup Mixt del Congrés de Diputats, del qual forma part ERC-Catalunya SÍ, juntament amb el Grup Izquierda Plural (IU-ICV-EUiA-CHA) ha demanat la compareixença del ministre d'Afers Exteriors, José Manuel García-Margallo en seu parlamentària per tal que doni explicacions sobre el conflicte amb Gibraltar i l'augment de la tensió entre l'Estat i la colònia britànica.
A més, també es sol·licita que la compareixença de García-Margallo serveixi per informar sobre l’indult d’un pederasta espanyol per part del Marroc i la seva posterior detenció i l’ingrès a la presó, així com de la solució pel que fa al compliment de la condemna per pederàstia. Els dos grups parlamentaris demanen que se celebri una sessió extraordinària de la Comissió d’Afers Exteriors perquè hi comparegui el ministre.
ERC i ICV volen que Margallo comparegui per Gibraltar
El ministre haurà d'explicar al Congrés l'escalada de tensió amb la colònia britànica
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’agost de 2013 a les 10:31
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política El Govern relega el Premi Guillem Agulló
-
Política L'Amèrica que no vol estar sola