EUiA ha assegurat a través d'un comunicat que "no ha signat cap acord" fruit dels treballs de la mesa de partits de l'ANC i ha afegit que portarà els treballs que n'han sorgit als seus òrgans de direcció "per decidir si signa o no" els documents sobre el full de ruta.
Alhora, la formació ha indicat que té "gran interès" per conèixer "al mateix temps" les "opinions i aportacions" dels documents que puguin existir de la CUP i d'ICV, absents a la reunió d'aquest divendres. Fruit de l'anàlisi dels documents i de les opinions "també de les forces no assistents", EUiA prendrà una decisió definitiva en els seus òrgans de direcció.
EUiA diu que no ha signat cap acord i que està pendent de decidir sobre el full de ruta
Política
El partit "mostra un gran interès" en conèixer també "les opinions i aportacions" de la CUP i d'ICV, absents a la reunió d'aquest divendres
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de març de 2015 a
les 09:14
Et pot interessar
-
Política
Margarita Robles avisa el Marroc: «Ceuta i Melilla són espanyolíssimes»
-
Política
Junts critica que Marlaska no doni explicacions sobre Ceuta i reclama de nou les competències en immigració
-
Política ERC critica la «batalla partidista» entre PP i PSOE per Ceuta i demana prioritzar l’atenció als menors migrants
-
Política
El xoc entre Espanya i Itàlia afecta milers de passatgers de tercers països
-
Política
Ceuta
-
Política Puente carrega contra Felip VI per fotografiar-se amb un periodista ultra: «És una ignomínia»
