L'oferta que ha llançat el president de Catalunya Sí que es Pot, Lluís Rabell, per recosir el grup parlamentari ha agafat per sorpresa el secretari general de Podem, Albano Dante Fachin. El líder de la confluència d'esquerres ha posat sobre la taula que la veu cantant en el debat de pressupostos la tingui ICV mentre que la batuta la porti Podem en el debat de política general. "Estem contents que Rabell ens doni la raó en el sentit que CSQEP clarament ha d'incorporar canvis", ha assegurat Fachin en una entrevista a NacióDigital que es publicarà aquest vespre. Amb tot, considera clau que Podem també tingui veu en el debat de pressupostos: "També hi hem de tenir presència".
La proposta de Rabell, plantejada via Facebook, ha obligat Podem a posicionar-se amb certa rapidesa. A la cúpula del partit lila ha sobtat el plantejament del president del grup parlamentari. Encara més després que aquest divendres s'hagi produït una reunió a la seu de Podem entre representants d'aquesta formació i d'ICV. En aquesta trobada no hi ha estat present el portaveu parlamentari de CSQEP, Joan Coscubiela.
Fachin celebra l'oferta de Rabell però reclama que Podem tingui veu en el debat de pressupostos
Política
"Estem contents que Rabell ens doni la raó en el sentit que CSQEP clarament ha d'incorporar canvis", afirma el secretari general de Podem en una entrevista a NacióDigital
ARA A PORTADA
-
Societat Dos decrets aprovats: què ha de passar els pròxims dies per aclarir el futur de l'habitatge David Cobo
-
Política El Govern activarà finalment l'oficina antidesnonaments a finals d'any Bernat Surroca Albet
-
Societat Desenes de persones acampen a plaça Catalunya per reclamar el dret a l’habitatge Pau Espí Solé
-
Política Illa activa tres noves vies per «intervenir» el mercat de l'habitatge Oriol March | Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Publicat el
23 de setembre de 2016 a
les 16:15
Et pot interessar
-
Política
L'oposició veu insuficients les propostes d'Illa en habitatge i l'acusa d'excés de «triomfalisme»
-
Política
La CUP critica les mesures d'Illa en habitatge: «Vol pagar el rescat als segrestadors»
-
Política
Els Comuns veuen insuficients les mesures d'Illa per l'habitatge: «Tot suma, però tenen un impacte molt limitat»
-
Política
Vox troba «ridícules» les propostes d'Illa en habitatge i vaticina que aniran a parar «a mans d'estrangers»
-
Política
El PP esmena les propostes d'Illa en habitatge: «Cal un canvi de rumb i ell persisteix en l'error»
-
Política
ERC critica el discurs d'Illa: «Avorrit en la forma i sense ambició en el fons»
