Fernàndez Díaz cita 300 comandaments policials a Madrid

Publicat el 16 de febrer de 2015 a les 16:38

El ministre amb els comissaris principals del cos. Foto: QS/ND



A les 9 del matí de demà, el ministre de l'Interior, Jorge Fernández Díaz, inaugurarà la II Convenció de Comandaments de la Policia espanyola. Un conclave que tancarà a més de 300 responsables policials al famós "Complejo Policial de Canillas de Madrid", centre neuràlgic del Cos Nacional de Policia. 

Fernández Díaz i el director general de la Policía, Ignacio Cosidó, obriran una trobada en la que hi participaran els membres de la Junta de Govern de la Policia, els caps superiors, els comissaris provincials, els caps de les comissaries locals i de districte, caps de frontera i caps de les Unitats Centrals de la Policia.

Oficialment, l'objectiu de la trobada és "aprofundir en el servei públic de qualitat de la policia, la ciberdelinqüència, el terrorisme internacional, la tracta d'éssers humans, la violència contra la dona, el patrullatge intel·ligent o la cooperació internacional".