Fins i tot Geli confia en Iceta

La diputada, considerada del sector crític, s'implica en les primàries del PSC i demana al nou líder del partit que lideri un projecte que sigui "l'inici del canvi"

Publicat el 13 de juliol de 2014 a les 09:20
Marina Geli votant a Girona a les eleccions primàries del PSC. Foto: Nerea Guisasola

L'embolic al PSC continua. Tot i que Joan Ignasi Elena va anunciar aquesta setmana que abandonava el grup parlamentari socialista, la seva companya "crítica" Marina Geli no ha tingut cap inconvenient per votar aquest diumenge al matí a les eleccions primàries del PSC, aprofitant per subratllar que Iceta "sap que ha de fer un projecte de reconciliació profund amb un espai socialista catalanista que no es sent identificat amb el partit a causa d'una cultura política que els ha expulsat".

Segons Geli, aquestes primàries són unes eleccions "especials", perquè només compten amb un candidat que ella no va avalar. Tot amb tot, ha demanat al futur líder dels socialistes catalans que creï un "equip nou" que sigui "l'inici del canvi" dins del PSC perquè la formació pugui tornar a ser un "actor actiu" dins el panorama polític català.