El president de Foment del Treball, Joaquim Gay de Montellà, -fins ara bel·ligerant amb el procés- ha assegurat aquest dissabte que no veu preocupació ni entre els empresaris catalans ni entre els internacionals, davant la possible independència de Catalunya. En una entrevista a Catalunya Informació emesa aquest matí ha reconegut que hi ha interès "de grups internacionals" per saber què està passant i "cap on va el procés".
El president de Foment no ha volgut valorar si la independència de Catalunya seria bona o dolenta per a l'economia catalana. De fet, Montellà, ha remarcat que passi el que passi els empresaris "continuaran treballant" amb respecte al que decideixin els ciutadans. "No és un escenari fàcil de preveure", s'ha limitat a respondre.
Foment admet que la consulta no preocupa els empresaris
El president de la patronal, Gay de Montellà, assegura que “passi el que passi les empreses continuaran treballant amb respecte pel que decideixin els catalans”
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de gener de 2014 a les 17:15
Et pot interessar
-
Política Illa arrencarà el curs fent efectiu el reforç del personal de la Hisenda catalana
-
Política Junqueras i Otegi es reuniran a Sant Sebastià per analitzar la situació política
-
Política Gonzalo Boye creu que la «desmobilització» dificulta l'ús d'una eina clau per a l'independentisme
-
Política Israel denega l'entrada a Jaume Collboni
-
Política L'espanyolisme s'activa per protegir els comerços que no atenen en català
-
Política Aliança Catalana fitxa un periodista històric de TV3 com a cap de premsa