La presidenta del Parlament, Carme Forcadell, ha acusat l'Estat de voler "coartar la llibertat de debat" portant al TC la comissió d'estudi del procés constituent. "Aquesta comissió d'estudi entra dins la més estricta legalitat", ha assegurat Forcadell, tot afegint que, de moment, no tenen constància del recurs i que l'única informació que tenen són les declaracions de la vicepresidenta del govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría.
Forcadell, a més, ha recordat que la funció del Parlament és la de portar a debat allò que preocupa a la ciutadania i, per això, creu que el recurs "no té base jurídica". La presidenta ha criticat que el govern espanyol "torni a utilitzar els tribunals en comptes del debat polític".
Forcadell acusa l'Estat de «coartar la llibertat de debat» portant al TC la comissió del Procés Constituent
La presidenta del Parlament lamenta que el govern espanyol "torni a utilitzar els tribunals en comptes del debat polític"
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
22 de gener de 2016 a
les 19:16
Et pot interessar
-
Política
El reencontre amb la Catalunya «lleial»: Felip VI i l'establishment homenatgen Samaranch
-
Política
Topada entre Illa i el president gallec pel nou finançament: «Catalunya no demanarà permís»
-
Política
«Ni rastre de Josep Piqué»: el Cercle escolta Feijóo amb escepticisme
-
Política
ERC recula i evita la compareixença d'Illa al Parlament pels escàndols del PSOE
-
Política
Xoc frontal entre Feijóo i el Cercle: «Per què no es posa d’acord amb el PSOE?»
-
Política Junts, PP, Vox, CUP i Aliança presenten esmena a la totalitat als pressupostos
