'I make stream' és una companyia que ha preparat un canal de televisió en 'stream' (en directe per la xarxa) pel dia 11 de setembre. Mitjançant els smartphones d'un seguit de col·laboradors i voluntaris situats en diferents punts dels territori, els responsables de la companyia filtraran les imatges des de la seva seu al carrer Numància de Barcelona i les punxaran al programa especial que faran en motiu de la Diada.
Aquest programa especial consistirà en un seguiment de la Via Catalana, amb entrevistes, reportatges sobre els fets de 1714 i imatges de diades d'anys anteriors.
L'empresa, amb previsió, ha muntat el dipositiu amb capacitat per a 3.000 dispositius emetent a la vegada i més d'1,5 milions ho poden rebre. La seva intenció és sigui seguit per participants de la Via Catalana però també, per gent d'arreu del món.
'I make stream' fa la tele de la Via Catalana
La companyia crea una app per emetre en directe el dia de la Diada
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de setembre de 2013 a les 16:41
Et pot interessar
-
Política Marlaska acusa el PP de fer un «ús partidista» dels incendis per tapar els seus errors
-
Política On són els catalans de Feijóo?
-
Política I ara, els menors migrants: més llenya al foc PSOE-PP
-
Política La CUP colla el Govern perquè actuï davant la gelateria de Gràcia que discrimina el català
-
Política L'Argentina i nosaltres
-
Política Colau embarcarà diumenge a la Flotilla que salparà de Barcelona cap a Gaza