"No podem prestar el nostre suport a un govern que diu que no vol complir les lleis". Així de contundent s'ha expressat el primer secretari del PSC, Miquel Iceta, en una entrevista a NacióDigital sobre el fet que el govern de Badalona hagi desobeït les ordres judicials i hagi obert les seves portes aquest 12 d'octubre. Els socialistes de la ciutat ja han posat sobre la taula la possibilitat de fer una moció de censura, un camí que avala Iceta: "El PSC parlarà amb la resta de partits per veure si hi ha una alternativa". Això implica obrir un diàleg amb els partits de l'oposició, és a dir, CiU, C's i PP.
El líder del PSC ha insistit que s'han de posar fi a les "fantasies" i els "gestos de cara a la galeria" del govern de Badalona i ha lamentat que estigui més centrat "en polèmiques que no són la millora de la qualitat de vida" dels ciutadans i que suposen un "qüestionament sistemàtic de la legalitat".
Iceta, però, ha insistit que en cap cas donaran suport perquè sigui Xavier García Albiol l'alcalde. "Parlarem amb tothom, mai jugarem a la inestabilitat per la inestabilitat", ha conclòs.
Iceta anuncia que el PSC de Badalona explorarà una alternativa amb CiU, C's i PP
"No podem prestar el nostre suport a un govern que diu que no vol complir les lleis", afirma el primer secretari del PSC en una entrevista a NacióDigital
ARA A PORTADA
Publicat el 13 d’octubre de 2016 a les 10:53
Et pot interessar
-
Política ERC proposa un salari mínim català de 1.420 euros
-
Política ERC defensa la seva proposta de taxa turística i critica els Comuns: «Hi ha vida intel·ligent més enllà de Barcelona»
-
Política Govern i Comuns pacten destinar 850 milions a habitatge per aprovar els dos suplements de crèdit
-
Política Sánchez referma el compromís amb la transició energètica després de l'apagada