Iglesias, a uns nens: «Pensem que no hi ha d'haver deures a Primària»
El líder de Podem es fica a la butxaca els petits entrevistadors d’un programa de Telecinco
ARA A PORTADA
-
7.400 pisos en deu anys: les compres de la Generalitat i Barcelona en plena crisi habitacional David Cobo
-
Què és el tanteig i retracte, la via a l'alça per comprar pisos privats i fer-los públics? David Cobo
-
«Al call center atenem unes 80 trucades diàries i ens donen 10 segons entre una i l'altra» Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el 01 de juny de 2016 a les 06:20
El secretari general de Podem, Pablo Iglesias, ha afirmat aquest dimarts que la seva formació porta en el programa electoral la supressió dels deures a Primària. Ho ha anunciat en el marc d’una entrevista al programa Quiero Gobernar de Telecinco que li han fet quatre nens d’entre 6 i 11 anys. “Hi ha una cosa en el programa que potser que us agradi. Pensem que no hi ha d’haver deures a Primària”, ha dit davant l’entusiasme dels petits entrevistadors. “Si dius això, et votem”, li han contestat.
“Vist així, sembla maco”, ha dit Álvaro, d’11 anys, després de conèixer el candidat a la presidència del govern espanyol, tot i que ha lamentat que sempre posi “cara d’enfadat”. Aquest jove ha estat un dels més incisius en les preguntes, que han abastat la prohibició de les curses de braus o la situació de Veneçuela, fins i tot li ha recriminat la seva amistat amb el president Nicolàs Maduro. “No ens coneixem personalment, però no tindria problemes amb parlar amb ell”, ha aclarit Iglesias.
El líder de Podem ha tranquil·litzat el nen, davant del seu temor que se suprimeixi la tauromàquia. “Nosaltres no traurem els toros, però si que prohibirem el Toro de la Vega. A mi no m’agraden, però respecto la gent a qui li agraden”, ha explicat Iglesias.
Un altra dels entrevistadors, Eduardo, de 10 anys, ha demostrat un sorprenent coneixement de l’actualitat política i li ha preguntat sobre el pacte amb Izquierda Unida. “Heu superat el PSOE, eh?”, li ha deixat anar el nen, que vol ser polític. “”La gent ha de votar, però el que volem és superar el PP”, ha respost l’entrevistat.
Durant l’entrevista, realitzada en un decorat que evocava una classe de col·legi, Iglesias ha admès que els professors no es poden queixar de les vacances que tenen i que es porta “bé” amb el rei Felip VI.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PyXs-Z9YHPo[/youtube]
Et pot interessar
-
Política Aliança, a mig camí de les municipals del 2027: afermar Ripoll i créixer a tot arreu
-
Política Ayuso diu ara que les llengües cooficials són una «riquesa» però que no poden usar-se per dividir
-
Política «Rendeixi's a la democràcia»: el PP porta al carrer el clam per exigir eleccions a Sánchez
-
Política Estrena de logo i missatge renovat: així és la nova CUP
-
Política Canvi radical d'Iñaki Urdangarin després de cinc anys de presó: ara és «coach emocional»
-
Política Espadaler afirma que l'amnistia i el retorn de Puigdemont ajudarien a resoldre «un capítol dolorós»