El president de la Generalitat, Salvador Illa, ha celebrat la posada en marxa de la nova seu del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospitalet de Llobregat, i ha apuntat que és "la joia de la corona" de l'estat del benestar català. Ha afirmat que l'edifici és una mostra del compromís del Govern per garantir el benestar de la ciutadania i ha posat en valor la professionalitat dels servidors públics que hi treballen, fent referència a la seva experiència recent. La nova seu té capacitat per a 700 treballadors i centralitza l'activitat del SEM en un únic edifici per millorar l'atenció, reforçar la coordinació i impulsar la formació. El 2025 el SEM va registrar 2,8 milions d’alertes, 7.600 diàries, i va atendre 2,2 milions d'incidents.
ARA MATEIX
Política
Illa elogia la nova seu del SEM a l'Hospitalet, «la joia de la corona» de l'estat del benestar català
- Salvador Illa, en la seva visita al centre. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2026 a
les 15:38
Et pot interessar
-
Política
Jordi Martí s'imposa a la direcció nacional i serà el candidat de Junts a Barcelona
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Política
Les guerres soterrades (i enquistades) del congrés del PP català
-
Política
El missatge implícit del cas Zapatero: eleccions o risc d’imputació
-
Política
L'Autoritat Aeroportuària: una sola veu catalana que no treu el control d'Aena sobre el Prat
