El president del Consell Comarcal de la Noguera i alcalde de la Baronia de Rialb, Pere Prat, ha estat imputat pel jutge de Solsona per un delicte urbanístic. Prat ha estat imputat juntament amb un empresari andorrà i un arquitecte per ser els presumptes autors de la construcció d'un habitatge al mig d'un antic bosc a la Baronia que va rebre un informe dels Agents Rurals en el que s'alertava la il·legalitat de l'obra.
En aquesta estudi dels Agents Rurals s'hi reflexa l'existència d'un apartament de luxe al mig d'una zona boscosa de la Baronia per us particular. Les fotos aèries de la casa que s'han presentat davant del jutge demostren que la construcció està ubicada en l'espai conegut com Serra del Palau, al camí de les Picoles segons informa avui el diari Segre.
La Fiscalia de Lleida va remetre al jutjat de Solsona aquest informe, que ha considerat que hi ha prou indicis de delicte urbanístic per avançar en les imputacions. Els tres imputats declararan davant del jutge en els propers dies.
Prat es defensa: "Només hem rehabilitat cases"
El president del Consell Comarcal de la Noguera assegura que aquest tema tracta de la rehabilitació de la casa, una obra que assegura que s'ha fet de manera continuada al municipi per "evitar la despoblació".
Imputat el president del Consell Comarcal de la Noguera per delicte urbanístic
Política
Pere Prat declararà per la construcció d'una casa de luxe al mig d'un bosc de la Baronia
ARA A PORTADA
-
Societat La crisi de les proves PISA enterboleix un inici de curs enverinat per la vaga educativa Gerard Mira
-
Política Illa demana una treva als sindicats per poder resoldre els problemes de l'educació Bernat Surroca Albet
-
-
Política L'Audiència Nacional obre causa per investigar l'entrada massiva de migrants a Ceuta Bernat Surroca Albet
Publicat el
31 d’octubre de 2014 a
les 09:28
Et pot interessar
-
Política L’advocat de Begoña Gómez demana ajornar l’audiència preliminar de dimarts
-
Política
Illa inicia l’Any Tarradellas vindicant el seu llegat: «Sabia que Catalunya només podia avançar unida»
-
Política
ERC demana explicacions a Marlaska per l'actuació policial contra un aficionat de l'Europa per dur una estelada
-
Política
Sánchez s'erigeix en «punta de llança» contra l'ascens de la ultradreta i crida a la resistència
-
Política
ERC defensa un independentisme inclusiu per la Diada: «Ser minoria porta a la derrota»
-
Política
L'expresident de Plus Ultra assenyala Zapatero: l'1% del rescat era per a ell
