El diputat de Catalunya Sí que es Pot, Joan Josep Nuet, no descarta que la Guàrdia Civil entri a la televisió pública catalana la propera setmana. En un col·loqui a Tàrrega amb la històrica militant del PSAN, Blanca Serra, Nuet ha mostrat la seva temença –"Potser dimecres ens quedem sense TV3- en el marc d'una operació policial contra les institucions catalanes que està convençut que seguirà en els proper dies.
En aquest context, el secretari tercera de la mesa del Parlament i líder d'EUiA ha cridat a la unitat del poble de Catalunya i a la resistència pacífica en contra de les actuacions del govern espanyol, alhora que s'ha mostrat convençut que el proper 1 d'octubre hi haurà urnes. "Tinc clar que no votaré no", ha admès Nuet, que ha considerat el referèndum impulsat per l'executiu de Carles Puigdemont com un pas més cap a la independència de Catalunya, per bé que no el darrer.
"Aquest referèndum no serà perfecte, però hem de dir-li a la gent que ompli les urnes", ha assegurat el diputat, que ha carregat contra Mariano Rajoy i el PP per no donar cap solució al poble de Catalunya. En aquesta tessitura, Nuet també ha criticat el paper del PSOE i de C's, encara que ha recordat que "hi ha moltes persones a Espanya que es trenquen la cara pel procés".
Joan Josep Nuet: «Potser dimecres ens quedem sense TV3»
Política
El diputat de Catalunya Sí que es Pot contempla la possibilitat que la Guàrdia Civil prengui el control de la televisió pública
- Joan Josep Nuet, en una imatge d'arxiu | Adrià Costa -
- | Adrià Costa
ARA A PORTADA
-
Societat Evitar l'AP-7 i «sortir amb temps»: les recomanacions de Trànsit per sobreviure a l'eclipsi Gerard Mira
-
Societat Eclipsi total del 12 d'agost: tot el que cal saber per aprofitar una oportunitat històrica Blai Casas
-
Societat Elies, el «petit Sheldon Cooper» de 9 anys, apassionat per l'eclipsi: «M'interessa tot el que no sàpiga» Neus Climent
-
-
Publicat el
23 de setembre de 2017 a
les 07:51
Actualitzat el
23 de setembre de 2017 a les
09:06
Et pot interessar
-
Política Puente carrega contra Felip VI per fotografiar-se amb un periodista ultra: «És una ignomínia»
-
Política Espanya i el Marroc treballen per aconseguir el retorn dels migrants de Ceuta «en un temps rècord»
-
Política
«Avançar» de bracet d'Aliança
-
Política
Un jutjat de Madrid investiga la compra de l’àtic de luxe del govern d’Ayuso
-
Política
Les cues de palla a Ceuta
-
Política
Deixar el país enrere
