El portaveu adjunt de CiU al Congrés, Josep Sánchez Llibre, i el diputat Carles Campuzano han obtingut els premis a la millor relació amb la premsa i diputat 2.0, respectivament, a la gala anual de l'Associació espanyola de Periodistes Parlamentaris. Així mateix, el portaveu de Compromís, Joan Baldoví, ha rebut el guardó "assot al govern" al diputat més mordaç.
El diputat d'IU Gaspar Llamazares ha estat reconegut amb el premi de millor orador, mentre que la ministra de Sanitat, Ana Mato, ha rebut el de càstig per a la premsa. Cristóbal Montoro ha estat distingut amb el d'assot a l'oposició, i Emilio Olabarría (PNB) ha recollit el de diputat més actiu. Durant l'acte s'ha demanat l'alliberament de Marc Marginedas, Javier Espinosa i Marc García Vilanova.
Josep Sánchez Llibre, premi a la millor relació amb la premsa
Joan Baldoví, reconegut pels periodistes del Congrés com a "assot al govern" | Carles Campuzano, millor diputat 2.0
Ara a portada
-
Política ERC avala la nova injecció de crèdit d'Illa a canvi d'incidir en la resposta als aranzels Sara Escalera
-
Política L'oficialitat del català: entre la discreció i una pròrroga de Junts a Sánchez que no és eterna Bernat Surroca Albet
-
Societat Qui serà el nou Papa? Guia per entendre els equilibris d'una decisió transcendental Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 19 de desembre de 2013 a les 08:51
Et pot interessar
-
Política La jutgessa processa el germà de Sánchez per prevaricació i tràfic d'influències
-
Política Primeres esquerdes entre Illa i l'establishment
-
Política El doble missatge pel català que deixa l'assaig general de Sant Jordi
-
Política Laure Vega, el lideratge emergent de la CUP que s'asseu a la taula amb el Govern