El Parlament ha designat Josep Tomàs Salàs com a nou director de l'Oficina Antifrau de Catalunya (OAC). La cambra ha validat que el magistrat ocupi el càrrec gràcies als vots de 68 diputats -previsiblement del PSC, ERC i els Comuns-. La designació s'ha aprovat per vot secret en segona ronda de votacions, ja que no s'ha aconseguit el suport de les tres cinquenes parts dels diputats necessàries (81 diputats) a la primera ronda. Sí que s'ha pogut aprovar en segona instància, ja que només era necessària la majoria absoluta. Salàs, proposat pel president de la Generalitat, Salvador Illa, substituirà Miguel Ángel Gimeno, que ha estat director de l'OAC des del juliol del 2016.
- Josep Tomàs Salas compareix a la Comissió d'Afers Institucionals del Parlament -
- ACN / Marta Sierra
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de desembre de 2025 a
les 18:26
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
