El president d'ERC, Oriol Junqueras, ha assegurat aquest diumenge que està disposat a cedir "en tot el que faci falta pel bé del procés" sobiranista.
"ERC sap ser generosa, ho ha estat i ho serà, però no amb algú en concret, o amb una força en particular, sinó amb la majoria del país", ha remarcat en una entrevista a "El Periódico".
Preguntat per si cediria la Presidència de la Generalitat en benefici del procés, assegura que ho faria "amb tota certesa".
"Anirem cap a la independència amb qualsevol mandat democràtic que estigui internacionalment homologat, com una majoria absoluta", ha defensat.
Ha admès que la independència comporta "incerteses, però sempre seran millors que les certeses de seguir a l'estat espanyol".
Preguntat per si considera descortès no haver saludat el president de la Generalitat, Artur Mas, en la seva conferència per presentar el seu full de ruta, Junqueras ha dit: "Sóc poc protocol·lari, però si algú creu que no ho vaig fer bé, demano excuses".
Junqueras està disposat a cedir «en tot el que faci falta» pel procés sobiranista
"Amb tota certesa" cediria la presidència de la Generalitat, assegura el cap de files d'ERC en una entrevista a "El Periódico"
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de desembre de 2014 a les 09:05
Et pot interessar
-
Política Junts i el govern espanyol pacten un canvi legal per garantir l'atenció al client en català
-
Política La Moncloa s'entrega al «clamor popular» per Gaza davant la «mala fe» de Feijóo
-
Política El Govern lamenta que Junts «sucursalitzi» la política catalana: «La volen vincular a acords d'una altra institució»
-
Política El Govern topa amb Montero per la recaptació de l'IRPF
-
Política El Govern exigeix a Israel que aturi el «genocidi» a Gaza
-
Política La CUP carrega contra Puigdemont: «Menys parlar de la tecnologia d'Israel i més del genocidi a Gaza»