Tota aquesta polèmica a l'entorn de la (no) llicenciatura de Joana Ortega podria servir d'alguna cosa pràctica com, per exemple, que es regulés d'alguna manera raonable la forma de presentar els currículums dels polítics. Hi hagut textos hilarants d'algun conseller dels governs anteriors que han convertit un conductor de furgoneta en un "tècnic de transport nacional i internacional". D'altra banda, s'ha abusat d'això dels "estudis de..." fins a la ximpleria.
És més, hi ha polítics que s'atribueixen -verbalment, això sí- anys de treball en empreses on no els han vist mai el pèl. I, en general, la majoria acostumen a sostenir, amb aplom i contundència, que ells a l'empresa privada guanyarien molts més diners, tot i que, sospitosament, defensen el càrrec com la vida pròpia.
Joana Ortega no serà millor o pitjor vicepresidenta per les dues assignatures que li falten, ningú no la jutjarà per això. És més, personalment la tinc per una persona capaç i no gens sectària. I el cas és que, es miri com es miri, ha estat el primer càrrec institucional que s'ha disculpat per un currículum, diguem-ne, creatiu. Per alguna cosa es comença.
ARA A PORTADA
-
«Barcelona va perdre 350.000 habitants i no els ha recuperat mai; té capacitat per absorbir més població» David Cobo
-
-
Unitat in extremis a Andalusia: Podem, Esquerra Unida i Sumar segellen una coalició electoral Anna Mira Perich
-
Albiach retreu a ERC que no faci costat a Rufián en l’aposta per la unitat de les esquerres Redacció
-
Publicat el
14 de març de 2011 a
les 22:59
Et pot interessar
-
Política
«Molts okupes del 1996 no hauríem imaginat mai defensar urnes el 2017»
-
Política
ERC demana explicacions a Sánchez per les traves en la catalanització de noms
-
Política
PSC, ERC, Comuns i CUP demanen que el Parlament rebutgi l'ampliació de la pena de mort a Israel
-
Política
Esther Niubó tornarà a la feina dimarts vinent després de dos mesos de baixa
-
Política
L'antiga seu d'ICV a Barcelona, propietat de la Caixa, busca comprador o llogater
-
Política
Junts pressiona el Govern pels obstacles al Registre Civil per catalanitzar-se el nom
