Tota aquesta polèmica a l'entorn de la (no) llicenciatura de Joana Ortega podria servir d'alguna cosa pràctica com, per exemple, que es regulés d'alguna manera raonable la forma de presentar els currículums dels polítics. Hi hagut textos hilarants d'algun conseller dels governs anteriors que han convertit un conductor de furgoneta en un "tècnic de transport nacional i internacional". D'altra banda, s'ha abusat d'això dels "estudis de..." fins a la ximpleria.
És més, hi ha polítics que s'atribueixen -verbalment, això sí- anys de treball en empreses on no els han vist mai el pèl. I, en general, la majoria acostumen a sostenir, amb aplom i contundència, que ells a l'empresa privada guanyarien molts més diners, tot i que, sospitosament, defensen el càrrec com la vida pròpia.
Joana Ortega no serà millor o pitjor vicepresidenta per les dues assignatures que li falten, ningú no la jutjarà per això. És més, personalment la tinc per una persona capaç i no gens sectària. I el cas és que, es miri com es miri, ha estat el primer càrrec institucional que s'ha disculpat per un currículum, diguem-ne, creatiu. Per alguna cosa es comença.
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de març de 2011 a
les 22:59
Et pot interessar
-
Política Fernández avisa Vox que si «bloqueja» pactes amb el PP per fer una alternativa a Sánchez acabarà «desapareixent»
-
Política
Junts insta Illa a «rectificar» uns pressupostos basats en «mantenir» la pressió fiscal
-
Política
Els afins a Junqueras i Alamany oficialitzen la candidatura a la federació d'ERC Barcelona
-
Política
El Cercle fa les paus amb la Moncloa per la immigració
-
Política
El Parlament demana que els sanitaris hagin d'acreditar un B2 de català en el primer any de feina
-
Política
Junts votarà a favor dels canvis urbanístics necessaris perquè el Museu Thyssen sigui una realitat
