[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cdbHSxdaWFw[/youtube]
La compareixença del president del govern espanyol, Mariano Rajoy, per explicar-se sobre el cas Bárcenas ha donat la volta al món. Però no tant per allò que va dir, sinó per com ho va dir. La televisió argentina TN, del grup Clarín, va dedicar un ampli espai de tertúlia a fer befa del "fin de la cita" esmentat per Rajoy en diverses ocasions.
Durant la tertúlia, un dels analitzes assegura que és molt greu que Rajoy hagi reconegut que es va equivocar confiant en Bárcenas, i una altra l'interromp: "Sí, però al final ha quedat això."
Al seu espai a Internet, TN també es fa ressò de l'etiqueta #FinDeLaCita que ha triomfat a Twitter.
ARA A PORTADA
-
Política Sánchez opta pel perfil baix amb el decret i insta a «privilegiar» l'ús residencial per damunt del turístic David Cobo
-
Societat El decret d'habitatge vol prohibir als fons voltor la compra especulativa i limitar desnonaments Marc Orts
-
-
-
Política Sumar i els aliats a l'esquerra del PSOE exigeixen ambició: «No acceptem pedaços» Bernat Surroca Albet
Publicat el
02 d’agost de 2013 a
les 08:57
Et pot interessar
-
Política Els Comuns intensifiquen la pressió a Parlon perquè destitueixi el cap d'Informació dels Mossos
-
Política
Junts pressiona per tancar l'acord en habitatge: «Hem de sortir de la trinxera»
-
Política
ERC dona per fet el «sí» al decret d'habitatge i planteja menys impostos per la compra del primer pis
-
Política
Gabriel Rufián defensa «ordre, drets i deures» i control de fronteres en immigració
-
Política
Investiguen un regidor de Vox a Santa Coloma per delicte d'odi contra migrants
-
Política
Dimiteix el delegat del govern espanyol a Ceuta
