Ahir aquest diari avançava que els líders d'ERC i d'UDC, Oriol Junqueras i Josep Antoni Duran i Lleida buscaven un forat a l'agenda per trobar-se després de dues convocatòries suspeses per sengles problemes d'agenda. Aquest matí, però ja l'han trobat, serà divendres al migdia a Barcelona.
Duran i Lleida ha afirmat que aquesta és una trobada que "no té res a veure amb la pregunta" i tots dos es devien perquè "pràcticament no ens coneixem" i "és bo que un dirigent pugui tenir relacions amb tothom". "És una reunió per conèixer-nos i parlar, perquè el diàleg és fonamental en política", ha dit, "i aquest és l'objectiu, no un altre".
Segons Duran, a l'ordre del dia d'aquesta reunió "no hi serà" la consulta, perquè aquesta és una qüestió que aborden de manera "bilateral" el president de la Generalitat, Artur Mas, i els dirigents dels partits, i "cal deixar en mans del president d'una manera molt discreta".