Laporta demana als «Men in Black» que diferenciïn Catalunya

Publicat el 11 de juny de 2012 a les 15:14
Joan Laporta Foto: Q.S.

El diputat de Democràcia Catalana, Joan Laporta, té l'esperança que el rescat de l'economia espanyola acordat aquest cap de setmana serveixi per fer palès "l'espoli fiscal recurrent, constant i sistemàtic que pateix Catalunya". Aquesta tarda el diputat independentista no adscrit del Parlament ha demanat un esforç al Govern de la Generalitat per tal de convertir el rescat financer de l'economia espanyola en un altaveu perquè la Unió Europea "conegui de primera mà" el greuge UE pateix Catalunya pe Rosa seva pertinença a l'Estat espanyol.

"La feina de la Generalitat serà fer entendre als inspectors o controladors del préstec de rescat, els Men on Black, la realitat a la que Espanya sotmet a Catalunya", ha dit Laporta per exigir-los que "controlin cada euro que es gasta Espanya, depurin responsabilitats i siguin exhaustius amb les retallades que apliquin".

Així mateix, Laporta ha demanat que el president de la Generalitat, Artur Mas, no s'arronsi en la demanda del pacte fiscal en la línia del concert. "Demanem al Govern no faci cap passa enrere en el concert i treballi per una hisenda catalana, perquè de ben segur, per Mariano Rajoy, el rescat serà l'excusa per no negociar-lo", ha albirat Laporta.