La premsa belga destaca la victòria dels "independentistes d'esquerres catalans", que passen de ser la segona força a superar "la coalició nacionalista d'Artur Mas, a cinc mesos del referèndum sobre la lliure determinació que el president de la regió està organitzat per al dia 9 de novembre".
Le Soir, francòfon, titula la seva informació "Espanya: Els indépendentistes de Catalunya al capdavant en les eleccions europees".
'Le Soir' destaca la victòria sobiranista «a cinc mesos del referèndum»
El diari belga francòfon informa sobre la victòria d'ERC en les eleccions europees
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de maig de 2014 a les 10:52
Et pot interessar
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador
-
Política Puigdemont demana al TC que suspengui l'ordre de detenció de Llarena