Més pebre al conflicte entre el Regne Unit i Espanya per Gibraltar. Aquest matí al Congrés el diputat d'IU, Gaspar Llamazares, ha usat la ironia per referir-se a la picabaralla pel penyal. "Trafalgar una altra vegada no?", ha dit, en referència a la batalla naval protagonitzada entre els dos països el 1805.
Llamazares tem que la tensió desemboqui en una "confrontació innecessària" que peerjudiqui els trebalaldors i pescadors espanyols i ha instat Madrid i Londres a recuperar la normalitat i al diàleg.
En aquest sentit, ha fet una crida al seny. "La declaració de sobirania no pot significar estar constantment donant-se cops de pit com els orangutans a veure qui s'espanta primer".
Llamazares, sobre Gibraltar: «Trafalgar una altra vegada?»
El diputat d'IU adverteix que la declaració de sobirania no pot suposar "donar-se cops de pit com els orangutans a veure qui s'espanta"
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’agost de 2013 a les 11:05
Et pot interessar
-
Política El Sindicat de Llogateres assegura que el cos d'inspectors serà «inútil» si no es regula el lloguer temporal
-
Política Montilla insta els grups parlamentaris a abandonar el tacticisme i no bloquejar el Govern
-
Política ERC assenyala una «revolució de les togues» contra el fiscal general de l'Estat: «Ja ho vam advertir»
-
Política El Govern estreny la coordinació amb Renfe i Adif per minimitzar els efectes de les obres a Rodalies
-
Política El Tribunal Suprem envia a judici el fiscal general de l'Estat
-
Política La CUP demana més «contundència» amb Israel i estendre l'embargament d'armes a les bases militars dels EUA