"Sociedad Civil y Democracia". Així s'ha batejat el virtual partit polític amb què l'exbanquer Mario Conde pensa aterrar a la política. Segons avança el diari El Mundo, l'expresident de Banesto dirigirà aquest projecte polític basat en l'humanisme cristià que celebrarà el seu congrés constituent el proper 6 d'octubre.
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’agost de 2012 a
les 15:54
"Sociedad Civil y Democracia". Així s'ha batejat el virtual partit polític amb què l'exbanquer Mario Conde pensa aterrar a la política. Segons avança el diari El Mundo, l'expresident de Banesto dirigirà aquest projecte polític basat en l'humanisme cristià que celebrarà el seu congrés constituent el proper 6 d'octubre.
Et pot interessar
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
-
Política
Toc d'atenció a Puigdemont: guanyadors i perdedors de les primàries de Junts a Barcelona
-
Política
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
