El president de Convergència, Artur Mas, ha assegurat aquest dissabte al consell nacional del partit que impulsarà una plataforma d'independents "que permeti articular un nou moviment al servei del futur del país". Segons ha explicat "la nova plataforma tindrà l'esperit de la Casa Gran del Catalanisme".
El líder de CDC vol que aquest nou projecte sorgeixi de la col·laboració. I és que segons ha apuntat és difícil representar Catalunya si "no es deixa que la societat pugui intervenir en el model de partit", és per això que ha convidat la societat catalana a ajudar a configurar aquesta nova plataforma amb idees i talent.
Mas ha subratllat que la tasca principal de CDC ha de ser ampliar la base sobiranista fins a aconseguir un suport de més del 50% dels catalans i influir en la construcció d'un nou estat independent.
El consell celebrat aquest dissabte suposa l'"inici" de procés de refundació del partit, una operació que lidera l'expresident de la Generalitat.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=froH33-T1-s[/youtube]
Mas impulsarà una plataforma d'independents per refundar CDC
Política
La nova plataforma tindrà l'esperit de "la Casa Gran del Catalanisme", segons ha explicat al consell nacional de Convergència | Convida la societat catalana a ajudar a configurar aquest nou projecte amb idees i talent
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
06 de febrer de 2016 a
les 12:03
Et pot interessar
-
Política
Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra
-
Política
Les assignatures que el Parlament ha deixat per setembre
-
Política
L'incendi de la Vall d'Uixó no revifa la flama de la indignació
-
Política
La Fiscalia investiga l'exnúmero dos d'Empresa del govern d'Aragonès
-
Política
Calama rectifica i admet parcialment la petició de nul·litat de Zapatero
-
Política
La Fiscalia refreda l'amnistia de Jové i Salvadó malgrat l'aval europeu
