Mas International Broadcasting

Una vuitantena de mitjans internacionals segueixen la campanya del candidat de CiU

Publicat el 21 de novembre de 2012 a les 09:52
Mas, focus de la premsa internacional. Foto: Albert Alemany

A la vista de la campanya electoral de la federació nacionalista es podria dir que els spin doctors convergents estan més ocupats en convèncer a un senyor d'Oslo que no pas un possible votant de Manlleu. Així s'explica que una vuitantena de mitjans internacionals s'han acreditat per seguir la campanya de CiU, entre agències, diaris, ràdios, televisions i fotògrafs, principalment d'Europa i Amèrica.

No segueixen el dia a dia, però sí alguns dels actes més multitudinaris. De fet, el dia que hi haurà overbooking , serà la nit electoral del 25 de novembre. Entre els mitjans acreditats destaquen agències de Turquia i Japó, i fins a tres televisions del Canadà, on es va viure un procés similar al català amb el referèndum del Quebec així com les agències Reuters, France Presse i Associated Press.

També hi ha els diaris més importants del món com el Wall Street Journal, The Guardian, The Washington Post, Le Figaro, Le Monde i The Times, i televisions com la BBC, France Television i cadenes públiques de diferents estats.