El primer secretari del PSC, Miquel Iceta, ha reconegut aquest divendres que els socialistes catalans viuen "temps difícils" i que cal "reconstruir" el projecte "de dalt a baix". Iceta ha fet arribar aquest missatge als militants en el qual els encoratja a "tornar a guanyar la confiança de la ciutadania".
Aquesta reflexió es produeix el mateix dia que cinc dels sis regidors del partit a Girona han estripat el carnet. I no són els únics. Els socialistes han patit últimament baixes tan importants com la de l'exconsellera Marina Geli, l'exalcalde de Vilanova Joan Ignasi Elena, l'exconsellera Montserrat Tura o l'escriptor Antoni Dalmau. En tots els casos es tracta de persones rellevants del sector catalanista, és per això que Iceta ha reconegut que "ens cal reconnectar amb la societat catalana". En aquest sentit ha reivindicat que "ens cal un partit més fort, amb idees renovades i noves formes de fer política".
Aquest dissabte el partit afronta la primera jornada amb els alcaldables i caps de programes electorals, en plena vigília de la presentació del nou partit a què tot aquest degoteig de baixes està anant a parar.
Miquel Iceta admet la necessitat de refer el PSC «de dalt a baix»
La reflexió del primer secretari dels socialistes es produeix després d'un degoteig constant de baixes per part del sector catalanista del partit
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de novembre de 2014 a
les 18:23
Et pot interessar
-
Política
La militància d'ERC a Igualada tomba la coalició municipal amb la CUP i els Comuns
-
Política
Coses del març (II)
-
Política Eivissa mantindrà el nom en castellà a la Constitució gràcies al PP i l'abstenció del PSOE
-
Política Gabriel Rufián s'obre a participar en actes de la campanya electoral d'Andalusia
-
Política
Sánchez salva les mesures contra la guerra amb el «sí» de Junts i l'abstenció del PP
-
Política
Diputats i regidors d'ERC donen suport als afins a Junqueras i Alamany per a la federació de Barcelona
