[plantillaeleccions23j]
El fins ara diputat de Ciutadans al Parlament Nacho Martín Blanco serà el cap de llista del PP a Barcelona per a les eleccions espanyoles del 23-J, segons ha avançat La Vanguardia. D'aquesta manera, Martín Blanco completa el pas de Ciutadans cap al partit d'Alberto Núñez Feijóo només uns dies després d'anunciar que abandonava la formació taronja, però que volia mantenir-se en política.
Ja el passat divendres, l'alcaldable del PP a Barcelona, Daniel Sirera, habia saludat aquesta decisió de Martín Blanco, tot i dir que no li corresponia a ell cap decisió sobre això, i havia refermat que "el PP és la casa gran del constitucionalisme", afirmant que el partit té les portes obertes als qui provenen de la resta de forces constitucionalistes. Sirera ja deixava caure la bona sintonia amb Martín Blanco, assegurant que fa molts anys que coneix l'exdirigent de Ciutadans i que sempre li deia que el seu lloc era el PP.
[noticiadiari]2/144127[/noticiadiari]
Per a Ciutadans, es tracta d'una baixa més en el marc de la desfeta del 28-M, que ha implicat que fins i tot el partit descarti presentar-se al 23-J. En quinze anys, el partit va passar de ser una força minoritària a Catalunya a esdevenir una alternativa per governar l'Estat i tocar la glòria el 2019, fins que els continus girs estratègics d'Albert Rivera van dur el partit a una davallada sense fre enmig de la confusió i la incapacitat política.
Nacho Martín Blanco, cap de llista del PP a Barcelona pel 23-J
L'exdiputat de Ciutadans va anunciar fa només uns dies que abandonava la formació taronja, però que volia mantenir-se en política
ARA A PORTADA
-
Sánchez entoma el desafiament del PP per evitar que rebenti la conferència de presidents Sara Escalera | Pep Martí i Vallverdú
-
-
-
La història de l'Antic Teatre: de la revolta per un lloguer abusiu a l'expropiació de l'Ajuntament David Cobo
-
Catalunya regula les bateries per emmagatzemar energia, claus per evitar apagades Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 12 de juny de 2023 a les 11:44
Actualitzat el 12 de juny de 2023 a les 16:50
Et pot interessar
-
Política El govern espanyol atura la compra d'uns míssils israelians per a l'exèrcit
-
Política El Govern esperarà l'informe tècnic del MNAC abans de decidir sobre el trasllat de les pintures de Sixena
-
Política El PP denunciarà a la fiscalia anticorrupció Leire Díaz i dos suposats implicats més de la trama contra l'UCO
-
Política ERC i Comuns donen aire a Salvador Illa: els suplements de crèdit salven el primer any sense pressupostos
-
Política Cartes marcades
-
Política El Consell de Garanties, en contra del decret llei per ajornar la pujada de la taxa turística