El diputat de Catalunya Sí que es Pot (CSQEP) al Parlament de Catalunya i coordinador general d’EUiA, Joan Josep Nuet, ha assegurat aquest dissabte que Podem no renunciarà al referèndum per pactar amb el líder del PSOE, Pedro Sánchez. D'aquesta manera assegura que la formació liderada per Pablo Iglesias no utilitzarà en cap cas el referèndum com a moneda de canvi en les negociacions.
Nuet ha defensat que deixar de banda el referèndum “no és possible” ja que “molta gent de Podem, EUiA i Catalunya Sí que es Pot no hi estaria d’acord” i ha dit que, el fet que no s’inclogui el referèndum en l’acord, “no s’aborda intel·lectualment com a possibilitat”.
Amb tot, el diputat ha reconegut que no sap si “el PSOE tindrà la valentia d’afrontar-se al PP” i que ara s’ha de convèncer els socialistes perquè triïn entre els populars o el poble de Catalunya. “Si no hi ha referèndum, no hi haurà govern de canvi”, ha assegurat Nuet des d’Amposta.
Nuet assegura que Podem no renunciarà al referèndum
El diputat de Catalunya Sí que es Pot assegura que no serà moneda de canvi per pactar amb Pedro Sánchez | Considera que el PSOE ha de triar entre el Partit Popular i el poble de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de febrer de 2016 a les 11:50
Et pot interessar
-
Política «En primàries obertes, la presidenta del PP seria Ayuso»
-
Política El Govern crearà dimarts una nova Direcció General d'Intel·ligència Artificial
-
Política «Ara toca fer nació»
-
Política Feijóo assegura que el govern espanyol només es preocupa per «les exigències del separatisme i els sumaris judicials»
-
Política Collboni es compromet a una gran rehabilitació d'habitatges per acabar amb la fugida de joves
-
Política Turull acusa Illa de «no voler molestar Sánchez» en el debat del finançament