Pagesos i ramaders al Parlament?

Un grup presenta candidatura a les properes eleccions

Publicat el 06 de novembre de 2010 a les 11:55
Un grup de ramaders, agricultors i pagesos de les comarques de Girona ha presentat una candidatura per les properes eleccions al Parlament del 28 de novembre.

Pagesos per la Dignitat Rural Catalana pretén "donar veu" a un sector que està maltractat, tal com ha apuntat el cap de llista del partit, Jack Massachs.

Tot i que necessiten prop de 14.000 vots per obtenir un escó al Parlament, i a les comarques gironines només hi ha 5.000 pagesos, Massachs no veu "impossible" aconseguir-ho tenint en compte "l'alta abstenció" que hi haurà.

Aquest dissabte han donat el tret de sortida a la campanya electoral, i es donaran a conèixer a partir de les xarxes socials i visitant els diversos mercats de la circumscripció.