La ministra d’Educació i portaveu del govern espanyol, Pilar Alegría, ha anunciat aquest dimarts que deixa el ministeri per centrar-se en la campanya electoral de les eleccions a Aragó del 21 de desembre. En un comunicat penjat a X, Alegría ha afirmat que aquest dimarts tanca quatre anys i mig com a ministra amb l’orgull “d’haver pogut contribuir a la millora de l’educació, la FP i l’esport” a Espanya. “He estat molt feliç, però ara inicio el meu camí més emocionant: torno a casa meva”. El president espanyol nomenarà pròximament la seva substituta i designarà la nova portaveu, que segons va anunciar dilluns a la copa de Nadal de la Moncloa també serà una dona.
ARA MATEIX
Pilar Alegría deixa el Ministeri d'Educació per dedicar-se a la candidatura a les eleccions de l'Aragó
Política
- La ministra Pilar Alegría en una imatge d'arxiu -
- PSOE
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de desembre de 2025 a
les 10:45
Et pot interessar
-
Política
L'arma carregada
-
Política El jutge ofereix a l'Advocacia de l'Estat personar-se contra Zapatero
-
Política
Homenatge a Pujol, Madrid es crema
-
Política
Neix Impuls Nacional, un moviment de joves per «refundar» l'esquerra independentista
-
Política
ERC, els Comuns i la CUP fan pinya en defensa de Cuba
-
Política Calama ordena investigar les filtracions sobre Zapatero i identificar-ne els responsables
