El jutge de l’Audiència Nacional Eloy Velasco ha decretat presó eludible amb una fiança de 100.000 euros per a l’exgerent del Canal de Isabel II, Ildefonso de Miguel. El jutge li atribueix suposats delictes de pertinença a organització criminal, blanqueig, falsificació, prevaricació, malversació i frau.
De Miguel era un col·laborador estret de l’expresident de la Comunitat de Madrid Ignacio González -que està en presó provisional- i va ser una de les persones que el va acompanyar al viatge a Cartagena de Indias el 2008. El jutge el considera una de les peces clau del cobrament de comissions per l’adjudicació del camp de golf que es va construir a Madrid en uns terrenys del Canal de Isabel II, l'empresa pública de gestió de l'aigua de la capital espanyola presumptament saquejada.
Presó amb fiança de 100.000 euros per a un dels col·laboradors d'Ignacio González
Ildefonso de Miguel és l'exgerent de l'empresa pública de gestió de l'aigua de Madrid, Canal Isabel II | El jutge el considera clau en el cobrament de comissions per l'adjudicació d'un camp de golf de la capital espanyola
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’abril de 2017 a les 13:03
Et pot interessar
-
Política El Govern relega el Premi Guillem Agulló
-
Política L'Aragó demana l'execució forçosa del trasllat de les obres de Sixena en un termini de set mesos
-
Política L'Amèrica que no vol estar sola
-
Política L'Ajuntament d'Alacant demana declarar la ciutat com a zona castellanoparlant
-
Política «La defensa de l'Estat ha fet mutar el règim constitucional a Espanya»: Mercè Barceló a l'IEC
-
Política L'excap de Contraterrorisme del CNI a Girona nega que Es Satty fos col·laborador però admet contactes telefònics