El president de Ciutadans, Albert Rivera, ha demanat aquest divendres al conseller d'Interior, Joan Saura, que extremi les mesures de seguretat per evitar que Barcelona es torni a convertir en un "camp de batalla" en motiu de la visita del papa Benet XVI el pròxim diumenge. Rivera, que ha recordat els incidents de la vaga general, ha reclamat que en aquesta ocasió la ciutat "doni exemple" i els Mossos i el Govern "estiguin a l'alçada" de l'esdeveniment.
En un esmorzar informatiu a Madrid, Rivera ha recordat que el papa representa mil milions de persones i és també un cap d'estat, i per tant està en joc la "imatge" de la ciutat. Per aquest motiu, segons el president de Ciutadans, Interior ha d'evitar que els denominats "grups antisistema" o contraris a l'Església aprofitin la presència del pontífex per causar aldarulls al centre de la ciutat com han fet en altres ocasions


També ha reclamat als sectors catalanistes i nacionalistes que no intentin polititzar la visita. "Esperem que el nacionalisme i el catalanisme polític no aprofiti la visita del papa com està intentant per vendre que és una visita amb color polític".
Rivera demana a Saura que la visita del Papa no sigui un «camp de batalla»
També denúncia l'intent de "politització" de la visita per sectors nacionalistes
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de novembre de 2010 a les 11:00
Et pot interessar
-
Política Illa se'n va «al setembre»: l'oposició suspèn el primer any del president a Palau
-
Política L'alcalde de Paiporta expulsa una veïna del ple que volia imposar el castellà: «Respondré en valencià, et fots»
-
Política Els Comuns proposen que l'ONU bombardegi posicions militars israelianes per evitar la invasió de Gaza
-
Política L'ANC critica que Illa «no ha complert» cap dels compromisos durant el primer any de mandat: «Només ven fum»
-
Política L'excomissionat de la dana José María Ángel, hospitalitzat després d'un intent de suïcidi
-
Política Puigdemont, un any després del retorn efímer: «Calia posar en evidència una anomalia democràtica greu»