El líder de C's, Albert Rivera, ha criticat aquest dissabte el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, per "amagar-se en les seves sigles i en els debats triomfalistes que no es corresponen amb la realitat econòmica del país".
En una atenció als mitjans, ha dit que la presència de Rajoy a Barcelona per clausurar el fòrum del PP 'Més ocupació i menys impostos' és un "acte de partit", i l'ha criticat per confondre el seu partit amb Espanya.
"Volem que Catalunya formi part del mapa d'Espanya per necessitat dels catalans i per defensar les alternatives a l'independentisme", ha insistit Rivera, que ha demanat a Rajoy més contacte amb la ciutadania i els agents polítics catalans.
Ha assegurat que "el cap de l'Estat, Felip VI, és ara mateix la figura conciliadora més important d'Espanya", mentre que el president no inspira il·lusió ni esperança de canvi, segons Rivera.
El líder de C's ho ha dit al presentar les noves candidatures aprovades aquest dissabte pel Consell General del partit per a les eleccions municipals de maig i per a les pròximes generals.
Rivera renya Rajoy per «amagar-se en debats triomfalistes»
Política
El líder de Ciutadans li ha recriminat "que no es corresponen amb la realitat econòmica del país" | Ha assegurat que "Felip VI és ara mateix la figura conciliadora més important d'Espanya"
ARA A PORTADA
-
Política Radiografia d'un «estat paral·lel»: tenen futur els Països Catalans? Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política L'UCE evoca Muriel Casals per recuperar la unitat: «L'independentisme era guapo» Bernat Castanyer Colomer
-
Cultura La memòria d'un Jaume I polifacètic inaugura la Universitat Catalana d'Estiu Bernat Castanyer Colomer
-
Publicat el
31 de gener de 2015 a
les 13:06
Et pot interessar
-
Política
Estira-i-arronsa entre PSOE i PP pels menors migrants a Ceuta sota la mirada d'Europa
-
Política
El govern espanyol desallotja els migrants de la platja de Ceuta i habilita nous espais d'acollida
-
Política
La diplomàcia aeroportuària d'Illa s'encalla a Tòquio
-
Política El Govern agilitza l'atenció ciutadana per «apropar» els serveis públics
-
Política
Junts torna a reclamar les competències d’immigració: «Quan a Ceuta s’esternuda, Catalunya es constipa»
-
Política
Dos anys de president Illa
