Rull: «No es pot desobeir el TC de qualsevol manera»

“Quan hi hagi les urnes i es voti ha de ser prou legítim pel seu reconeixement internacional”, assegura el nou coordinador de CDC

Publicat el 07 de setembre de 2014 a les 07:40
El flamant coordinador general de CDC, Josep Rull, no vol fer cap pas en fals el 9-N. Per això, l'endemà mateix de ser escollit formalment nou líder convergent ha advertit que “desobeir el Tribunal Constitucional i treure les urnes al carrer no es pot fer de qualsevol manera, caldrà fer-ho amb unitat entre els partits i la societat catalana”.
 
“El que hem d'assolir és que quan hi hagi urnes i es voti sigui prou legítim perquè sigui reconegut internacionalment”, ha insistit en una entrevista a Catalunya Ràdio. “Això depèn de nosaltres i no de Madrid, si decidim que les posem, les hem de posar bé”, ha sentenciat.